reklama

Anglicko mojimi očami

Upozorňujem, že v blogu sa nachádzajú moje fotografie, ktoré som nafotil počas dvojtýždňového pobytu v Anglicku. Ide o čiernobiele fotografie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
... dvaja
... dvaja (zdroj: Tomáš Tokarčík :-))

Ani neviem prečo, ale v poslednom čase ma zaujala klasická čiernobiela fotografia. V jednej knižke o fotografii som sa dočítal, že fotenie čiernobielych fotografií je oveľa náročnejšie, než fotenie farebných. Niečo na tom asi bude. Pokiaľ som nezačal fotiť na čiernobiele filmy, nevedel som o čom to je. V súčasnosti vstupujem cez ČB fotografiu do úplne iného sveta. Snažiť sa vidieť a kompozične myslieť v spektre „greyscale“ je dosť náročné a vyžaduje to veľa času. Chcem tým povedať, že ešte ma čaká dlhá cesta... Každopádne tu je niekoľko mojich fotografii fotených na Kodak Black&White + (B&W C-41).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Fotoaparát

Canon EOS ELAN 7N/33V

Objektív

Canon EF 28-105 f/4-5.6 USM

Film

Kodak Black&White + (B&W C-41)

 Čakanie na slnko bolo síce zdĺhavé, ale podarilo sa mi to našťastie zachytiť tak ako som chcel. Snažil som sa odfotiť túto scénu v takzvanej 2/3 kompozícii.

Lokalita: Suffolk, Ipswich






Fotené z rovnakého miesta ako fotografia vyššie. Keďže som nemal veľa času na hranie sa s filtrami, použil som len UV filter. Neviem si predstaviť aké by to bolo pokiaľ by som mal na objektíve nasadený červený alebo tmavozelený Cokin filter. Lokalita : Suffolk, Ipswich



Nádherná oblasť na fotografovanie. Chýbalo síce ideálne svetlo, ale to sa stáva :). Chcel by som tam ísť cez leto a pokúsiť sa vyfotiť túto lokalitu ešte raz. Mimochodom ide o akési jazero vzdialené od mora len niekoľko desiatok metrov.Lokalita: Suffolk, Saxmundham




SkryťVypnúť reklamu
reklama

Musím sa priznať, že námet tejto fotografie som si požičal od neznámeho autora. V jednom dome, ktorý som navštívil visela podobná fotografia v rozmeroch asi 1,5 x 1 m.

Lokalita: Suffolk, Saxmundham







Tak to by bolo z mojich fotografií z UK asi všetko. Ostatné fotografie dám online niekedy nabudúce. Prajem príjemné prehliadanie a nezabudnite sa pozrieť sem-tam na výtvory skutočných umelcov na www.photo.net

Tomáš Tokarčík

Tomáš Tokarčík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent FMK UCM v Trnave. Z masmédií som prestúpil na marketing a od tej chvíle sa mojou pasiou stala reklama, marketing a biznis. Rád tvorím - hlavne čo to do grafiky a copytextov Písal som pre rôzne internetové portály,spravujem: Marketer.sk, ktory sa zaobera marketingom, reklamou a komunikáciou ... - 123254012 Zoznam autorových rubrík:  Marketing a reklamaSvet mojimi očamiFotografiaMasové médiáInternetAustráliaAch tá vysoká...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu