reklama

Fotografia podľa Rasťa Cambala

Hovorí sa, že každý fotograf má svoj vlastný štýl, ktorý ho diferencuje od ostatných. Svojimi fotografiami a zaujímavým štýlom ma v poslednom čase očaril Rasťo Cambal. Neviem ako vy, ale ja sa veľmi rád pozerám na vynikajúce fotografie – hlavne ak ide o také, ktoré sú nevšedné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Jeden z najznámejších internetových portálov o fotografii je nepochybne www.photo.net, ktorý navštevujem denno-denne. Pred niekoľkými dňami ma očaril už spomínaný fotograf – Rasťo Cambel. Chcel by som upozorniť na jeho fotografie, ktoré nájdete na tejto stránke.

Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že Cambalove fotografie sú vo svojej podstate natoľko jednoduché, že je z nich možné prečítať celý príbeh. Výjavy z každodenného života, pocity, myšlienky a idei, ktoré v nich jednoznačne formuje ma natoľko uchvátili, že som ho sem do blogu musel dať – a urobiť mu tak aspoň malú prezentáciu jeho práce. Napriek tomu, že na hore uvedenej adrese nemá tých fotografii veľa je jeho tvorba lahôdkou pre oko – a to nielen pre profesionála!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Preview z tvorby Rasťa Cambala:

Dush do help!

/>/>/>Fotografia s poetickým a veľavravným názvom Dush do help (Ticho pomáha) je podľa môjho názoru vynikajúcim stvárnením generačných rozdielov. Mágia spočíva asi v absencii strednej generácie, ktorá by akoby skryto figurovala v tejto fotke. Dieťa so starým otcom – dva elementy, ktoré sú si vo svojej podstate protichodné. Či už s ohľadom na vekový rozdiel, generačný alebo akýkoľvek iný. Nahota posilňuje emocionálny zážitok a vyvoláva miestami až zimomriavky. V kontraste je aj farba vlasov s farbami hracích figúrok. Ako som už spomenul, jednoduchosť je to, čo robí túto fotografiu výnimočnou (... v jednoduchosti je krása). Pri detailnom pohľade je viditeľná čierna aura okolo starého pána, ktorá pôsobí akoby to bol znak jeho odchodu z tohto sveta. Celkovo by som si dovolil povedať, že na tejto fotografii ma uchvátilo posolstvo. Mladí ľudia by sa mali viac zaujímať o to, čo nám staršie generácie chcú povedať a odovzdať. V uponáhľanom svete, ktorý dnes žijeme si staršie generácie menej ceníme a zabúdame na to, že odísť môžu kedykoľvek.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odporúčam vám, prezrieť si aj ostatné fotografie od Rasťa Cambela. Som si istý, že jeho práca nám má čo povedať a dať. Ak sa o fotografiu zaujímate, určite si pozrite kompozičné, svetelné a vizážne stvárnenie jeho prác.

Link: http://www.photo.net/photodb/folder?folder_id=460542

Pekný deň. Tomáš

Tomáš Tokarčík

Tomáš Tokarčík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent FMK UCM v Trnave. Z masmédií som prestúpil na marketing a od tej chvíle sa mojou pasiou stala reklama, marketing a biznis. Rád tvorím - hlavne čo to do grafiky a copytextov Písal som pre rôzne internetové portály,spravujem: Marketer.sk, ktory sa zaobera marketingom, reklamou a komunikáciou ... - 123254012 Zoznam autorových rubrík:  Marketing a reklamaSvet mojimi očamiFotografiaMasové médiáInternetAustráliaAch tá vysoká...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu