reklama

Tesco a jeho tescozmus…

Nie je tomu tak dávno, čo niektoré veľkoobchodné reťazce dostali niekoľkomiliónové pokuty za zavádzanie zákazníka. Zmenilo sa niečo??? Podľa toho čo sa mi stalo v levickom Tescu, asi nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Tesco ...
Tesco ... (zdroj: www.sindeqspitzer.hu/ galeria/galeria.htm)

Vo štvrtok som zašiel na malý nákup do TESCA v Leviciach. Chcel som si kúpiť rám na fotografiu. Po niekoľkých minútach hľadania som nakoniec ten tovar našiel (pohodený pod inými rámami, ale to je nepodstatné). Každý obchod by mal mať tovar rozmiestnený podľa nejakej schémy. Inak povedané – tak aby si zákazník kúpil aj to čo nepotrebuje. Napriek tomu, že som si bol vedomý, že si v TESCU chcem kúpiť len rám, kúpil som si aj TIC TAC a jednu čokoládu. Spokojný so svojim nákupom som sa vybral k pokladni, že svoj nákup zaplatím. Zarazila ma však akciová cena TIC TAC-u pri pokladni. Cena TIC TAC-u v regáli hovorila o sume 37,50 SKK, avšak akciová cena pri pokladni už hovorila o čomsi inom – o „akciovej“ cene 40,50 SKK. Nejako som sa nad tým nepozastavil, ale pokladníčku som upozornil na dvojakú cenu toho istého tovaru. Reakcia pokladníčky bola zarážajúca – nič mi nepovedala a pod nosom si zamrmlala, niečo v zmysel: „A čo?“. Zaplatil som a odišiel som preč.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zo skúseností z Austrálie viem, že ak by sa vyskytol podobný problém v nejakom tamojšom obchode, určite by pokladníčka zavolala na informácie a spýtala sa na cenu. Tu sa to však nestalo. Opäť sa potvrdilo, že na Slovensku nie je zákazník pánom (dámou) – pánom je tu predajca (predavač, predavačka)!

Na záver by som ešte chcel dodať, že za spomínaný TIC TAC som zaplatil nižšiu cenu.

Už sa teším na ďalší „tescozmus...!“

Tomáš Tokarčík

Tomáš Tokarčík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent FMK UCM v Trnave. Z masmédií som prestúpil na marketing a od tej chvíle sa mojou pasiou stala reklama, marketing a biznis. Rád tvorím - hlavne čo to do grafiky a copytextov Písal som pre rôzne internetové portály,spravujem: Marketer.sk, ktory sa zaobera marketingom, reklamou a komunikáciou ... - 123254012 Zoznam autorových rubrík:  Marketing a reklamaSvet mojimi očamiFotografiaMasové médiáInternetAustráliaAch tá vysoká...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu