Tomáš Tokarčík

Polygamia slovenských telekomunikačných operátorov

Kdesi som čítal, že získať nového zákazníka je oveľa ťažšie, než si toho súčasného udržať. Možno to prirovnať k láske – pokiaľ sa partneri o seba starajú, láska pretrváva, pokiaľ nie, láska začína vyprchávať.

4.3.2007 o 15:06 | Karma článku: 3,99 | Prečítané:  1494x | Diskusia: 3 príspevky
Tomáš Tokarčík

Slovenský fenomén: akcia, výpredaj, zľava ...

Aká veľká (VEĽKA) musí byť akcia, aby dokázala zaujať? Akou formou musí byť prezentovaná zľava, aby ju nebolo možné prehliadnuť? Aké komunikačné prostriedky sú potrebné na to, aby sme jednoducho neprešli okolo…

27.2.2007 o 17:25 | Karma článku: 4,95 | Prečítané:  1942x | Diskusia: 11 príspevkov

Už ste čítali?