reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Tokarčík

Tomáš Tokarčík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent FMK UCM v Trnave. Z masmédií som prestúpil na marketing a od tej chvíle sa mojou pasiou stala reklama, marketing a biznis. Rád tvorím - hlavne čo to do grafiky a copytextov Písal som pre rôzne internetové portály,spravujem: Marketer.sk, ktory sa zaobera marketingom, reklamou a komunikáciou ... - 123254012 Zoznam autorových rubrík:  Marketing a reklamaSvet mojimi očamiFotografiaMasové médiáInternetAustráliaAch tá vysoká...SúkromnéNezaradené

reklama

Marketing a reklama

Polygamia slovenských telekomunikačných operátorov

Tomáš Tokarčík

Polygamia slovenských telekomunikačných operátorov

Kdesi som čítal, že získať nového zákazníka je oveľa ťažšie, než si toho súčasného udržať. Možno to prirovnať k láske – pokiaľ sa partneri o seba starajú, láska pretrváva, pokiaľ nie, láska začína vyprchávať.

  • 4. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 584x
  • 3
Slovenský fenomén: akcia, výpredaj, zľava ...

Tomáš Tokarčík

Slovenský fenomén: akcia, výpredaj, zľava ...

Aká veľká (VEĽKA) musí byť akcia, aby dokázala zaujať? Akou formou musí byť prezentovaná zľava, aby ju nebolo možné prehliadnuť? Aké komunikačné prostriedky sú potrebné na to, aby sme jednoducho neprešli okolo obchodu, kde práve prebieha najväčší výpredaj tovaru v historií Slovenska bez povšimnutia? Odpoveďou je ...

  • 27. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 035x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu